Marcela Diaz

Hipp Hipp Hurra till Pansito 💖
Idag fyller min stilige herre tvÄ Är. Killen som pratar högt och ofta, som klagar pÄ mig nÀr jag diskar och smiter ut genom dörren nÀr jag kommer hem och varit borta för lÀnge. Han som sitter i cykelkorgen och följer med pÄ Àventyr. Som Àlskar att utforska och hÀnga med pÄ allt. Min fantastiska och underbara katt. Jag slÄs bÄde av hans skönhet men Àven över hans otroliga intelligens. Aldrig stött pÄ en katt med denna typ av intellekt, som utför tricks och kommunicerar pÄ sÀttet som Pansito gör. Men jag har heller aldrig varit en riktig kattmÀnniska heller och det var mÄnga Är sedan jag umgicks sÄhÀr med en katt. Den familjekatt vi hade nÀr jag vÀxte upp tydde sig mestadels till mamma och vi var mest hans lekkamrater, haha. 
Pansito som ocksÄ hjÀlpt mig i sorgearbetet efter Mantes bortgÄng. SÄ vackert och sÄ viktigt. Vi har gjort en spÀnnande resa tillsammans, dÄ jag av rÀdsla för att bygga en stark relation och bli för bunden till honom emotionellt, gjorde att jag ett tag kÀnde att han behövde hitta ett nytt hem. Men denna lilla limpa har vÀxt sÄ otroligt mycket pÄ mig och jag skulle aldrig för allt i vÀrlden göra mig av med honom. 
Â