Marcela Diaz

BLOMSTRA LIVING, ÖREBRO 💞
För nĂ„gra veckor sedan följde jag med en av mina bĂ€sta vĂ€nner för att hĂ€lsa pĂ„ i hennes hemstad, Askersund, strax utanför Örebro. Och nĂ€r vi planerade denna lilla roadtrip tĂ€nkte jag att det var ett perfekt tillfĂ€lle att kanske försöka anordna en KAP-klass med, nĂ€r jag Ă€ndĂ„ Ă€r i krokarna. Det fantastiska och lite galna var att dagarna innan vi spikat datum sĂ„ börjar ett konto följa mig pĂ„ instagram. Det visar sig dĂ„ dessutom vara en studio i just Örebro! Hur hĂ€ftigt Ă€r det inte med synkronisiteter? Wow! 
SÄ jag kontaktade studion och kom direkt i kontakt med Matilda, som Àr en helt otrolig kvinna som Àger denna magiska och vackra lilla studio. Vi var snabba med att boka ett tillfÀlle att fÄ hÄlla KAP pÄ och den magin som blev av allt detta... Snabbt bokades platserna och klassen blev full. Och att fÄ mötas av Matilda i dörren nÀr hon vÀlkomnade oss. Det var nÄgot som kÀndes sÄ vÀlbekant med henne och jag kÀnde mig snabbt trygg i hennes fina energi. Och hennes studio, Blomstra, var sÄ vacker, varm och med en helt otrolig och hÄllen energi. Verkligen magiskt att fÄ befinna sig dÀr. 
Sessionen var lyckad med och jag kommer defintivt komma tillbaka framöver. Det kÀnns som att studion fick en given plats i mitt hjÀrta och Matilda med. Som en nyfunnen men ÀndÄ gammal vÀn dÀr vi Äter fÄr mötas i ett annat liv. 
Om du befinner dig i Örebro eller omkring, kan jag verkligen rekommendera dig att besöka Matilda pĂ„ Blomstra. Hon Ă€r bland annat en sensuel coach som hjĂ€lper dig att locka fram din inre sensualitet och kraft. GĂ„ nĂ„gon av hennes sessioner eller kommande event. Eller varför inte ta en kurs. Hon slĂ€pper nĂ€mligen snart en tarotkurs, som jag sjĂ€lv Ă€r lite nyfiken pĂ„. Oavsett vad kommer du fĂ„r sĂ„ mycket kĂ€rlek och magi frĂ„n henne. 
Alla bilder i detta inlĂ€gg Ă€r tagna av Matilda. SĂ„ tacksam ❀
Vill du kika mer om Blomstra sÄ klickar du bara hÀr. 
KĂ€rlek,
Marcela