Marcela Diaz

Diaz Life vs. Lucky number Diaz

Mitt första blogginlägg, på jag vet inte hur många år.
Men efter mycket hejarop (och hot om att sluta ge likes 😉 ) på Instagram om min resa gällande boxning, träning och hälsa, och med vänner och bekanta som tycker att det är dags för mig att börja blogga... Så är det väl bara att sätta igång.

Så välkomna!
Denna blogg kommer vara min lilla portal där jag lyfter vikten av träning och mat, hur jag blandar det med
ett fullspäckat vardagsliv med jobb, frilansande fotograf, sambo och som BullyMom.
Låter detta spännande? Om JA, såå häng med!

I skrivande stund ligger jag i solen och njuter, tillsammans med min hund och funderar på hur jag ska lägga upp detta bloggande liv igen. Har jag något att erbjuda er? Kommer Ni tycka att jag är spännande? Bör jag lägga upp ett bloggschema för att vimsiga jag inte ska glömma bort denna plats? Och oj vad svårt det var att komma på ett bra bloggnamn. Hade ett par vänner som kom med förslag, och tillslut fick det bli en omröstning på Instagram, men vet ni.... DET BLEV OAVGJORT!? Personligen gillar jag Lucky Number Diaz, den är lite fyndig, precis som jag. Meeeen, jag tror inte alltid på turen, utan man kämpar sig igenom mycket. Och bloggen kommer ju handla om min vardag, så tack Valentina! Diaz Life blev tillslut vinnaren! 

Som ni märker är frågorna många, haha. Men ni kan väl skriva en liten rad om vad ni skulle vilja läsa mer av. Har ju som sagt fått en hel del efterfrågningar på Instagram, men där är det mest lite skrap på ytan. Här får jag väl gå in mer på djupet hur jag klarar av mina hektiska dagar och alla recept på den grymma maten jag lagar! 

Nu, återgå till njutandet! 
Ha en fantastisk dag på er. 

Marcela D.