Marcela Diaz

Långvarig förkylning
God kväll. 
 
Första boxningspasset avklarat och en sen middag därefter. Första boxningen på över en vecka pga en långvarig förkylning.. Och ett litet tips, se verkligen till att vila under och efter sjukdom, ordentligt, annars åker ni på skiten igen. Precis det som hände mig. För en månad sedan blev jag förkyld och förlorade rösten, förkylningen höll i sig i ca två veckor .Och när jag trodde att jag var tillräckligt frisk, körde jag på en mördarvecka med träning, totalt 4 pass, vilket är loooco när man kanske ska ta det lugnt i början. På söndagen kände jag av halsen och hade lite ont, men kunde inte hålla mig ifrån att köra sparring med brudarna. Men jag fick skylla mig själv därefter.. 
 
Kände mig lite febrig och hängig efter 2 h sparring, men körde på med vardagen ändå. Gick till jobbet på måndagen och blev bara sämre. På kvällen hade jag feber och var förkyld igen. Låg hemma i feber under tisdagen och mådde liiite lite bättre på onsdagen. 
 
Nu är jag fortfarande snuvig, men har tagit det lugnt, klätt mig varmt. Gjort Ingefärashot och dricker varje dag, nu j**lar ska jag bli frisk! Men ska försöka ta det lite lugnt trots suget på träning... 
 
Jag har så mycket att berätta också, men då skulle detta inlägg bli så otroligt långt. Och jag måste ju se till att skriva allt oftare, så då har jag lite sparat åt er. 😉
 
Ta hand om er och
God natt! 
 
Marcela 😘