Marcela Diaz

Ett besök på Scandinavian Photo
Idag var jag nere och besökt min gamla arbetsplats, Scandinavian Photo, för första gången sedan jag slutade där för två månader sedan. Jag var nere och beställde lite utrustning till jobbet/kontoret där jag numera sitter, varför berättar jag senare 😉
Men det kändes så fantastiskt bra att komma ned och hälsa på massa gamla kollegor, och oj vad jag saknat dem! De är så härliga och fina, och ryktet spred sig snabbt, då de till och med kom ut från gömmorna för at kramas lite med mig. 😍 Det är kärlek det och jag kände mig verkligen väl omhändertagen. 
Så fint det var i butiken, kändes fräscht, och vilken underbar service jag fick. Tack bästa Arne för hjälpen idag, och du är verkligen bäst! En av de jag saknat, och saknar, mest! 
Vi kommer snart ses igen, mina vänner. 💞
Och vad jag har att berätta för er sedan, om det nya projektet, oj oj detta kommer bli så bra! 
 
Ha en fantastisk kväll! 
Nu ska jag ut och äta, dock en sallad för mig... 
💋 Marcela