Marcela Diaz

Snart smäller det!
Hörrni....! Jag ska gå match. I boxning. Jag vet inte om jag berättat det för er?! Men om mindre än 1,5 vecka kvar så ska jag kliva in i ringen igen, för andra gången i mitt liv. Så fort jag börjar prata om det och tänka på hur det gick sist så känner jag nervositeten djuuuupt  nere i min mage.. Men det kommer gå bra! Jag är bra mycket mer förberedd denna gång, har tränat hårt och kör på min tänkta viktklass också. Gick upp en viktklass för att få en match, första gången jag gick. Men inte denna gång, utan nu blir det på 57kg. Men då jag sista månaderna pendlat mellan 58-61 kg så har jag legat på en strikt diet för att hålla vikten och inte behöva stressa och hetsa sista veckan. Så vi kan ju checka av matchvikten nu. För den har jag nått igen, men som sagt, fortsätter gå på diet för att hålla vikten ordentligt.. Och jag är såååå sugen på pommes, burgare, chips... Allt gott och salt! Och ett glas vin, haha! 
Men fira med allt sådant gott gör vi efter matchen, för nu är det verkligen full fokus.
Ikväll blir det även ett besök till naprapaten för min onda axel som varit inflammerad. Hoppas på en ordentligt massage. Kan behövas efter gårdagens hårda sparring mot Kathrin. Grymt pass, men det känns i kroppen idag. Jag är taggad!! 
Här lite bilder från när mitt team gick sina matcher sist.