Marcela Diaz

Nu är det semester!
Hej där! 
 
Hoppas ni haft en trevlig helg. Det har i alla fall jag och min lilla familj haft, väldigt trevlig helg.
Började med att vi gick på en efterlängtad semester i fredags. UNDERBART! 
Och jag tog mig självklart tiden att köra ett boxnings/fyspass efter jobbet,
perfekt start på semestern dessutom. Vi har även hunnit med grillmys med gymmet under lördagen,
och på kvällen åkte vi ut till ett par vänner i Kallhäll för hemmagjord pizza, Cuba Libre och kubb i solen. 
En fantastisk lördag med andra ord! Och självklart var vovve med oss också. 
 
Idag har det varit en lugn dag, med storhandling och grillning. Självklart har vi följt fotbollen under eftermiddagen också. Galen vinst till Ryssland, och Spanien är nu ute ur VM. Vi har även börjat planera lite hur vi ska lägga upp semestern. Så här är lite av våra planer;
 
  • Djupgående massage på tisdag
  • Date night (många blir det nog)
  • Mallorca 
  • Träning
  • Valdemarsvik
  • Nyköping
  • SUP-board
  • Fonduebaren
  • Äta massa mat
  • Prova nya restauranger
Har ni testat SUP-board någon gång förresten? Om ni inte vet vad det är så har ni en bild här från förra året.
Egentligen står man och paddlar, men just här satt vi och njöt lite av att bara vara, Mantequilla och jag.  
 
 
 
 
Vad ska ni göra i sommar? 
 
Kram
Marcela