Marcela Diaz

En iskall promenad i Hagaparken
Vaknade tidigt igår morse för att tvinga upp min lille prins för en långpromenad. Och jaa, jag fick tvinga upp och ut honom. Han älskar sovmorgnar och han är inte speciellt förtjust i kyla. Stackarn känner dessutom av de saltade vägarna, vilket gör hans tassar extra känsliga och torra. Men när vi väl kom till parken ändrades hans humör helt och det blev massa spring och lek. 
Två timmars promenad, samtidigt som jag lyssnade på en podd jag ganska nyligen hittat. Paul Del Valle podcast, där han bjuder in många intressanta gäster, och det talas om mycket intressanta ämnen också. Bra promenadsällskap! 
Hoppas ni haft en fin helg.
Marcela 🖤
#1 - Anonym

Hejsan, allra finaste Marcela!❤️
Har läst alla bloggar sedan jul och jag slås av hur bestämd och medveten du är vare sig det gäller mat eller träning.
Beundransvärt! Kramar😘❤️

Svar: Åh men tack! Vad kul att du läser, vem du än är. ❤️ Haha det är nog bara mat och träning jag är så bestämd faktiskt. Men hoppas på att kunna ta över det på mycket annat med. ❤️ Kramar
Marcela Diaz