Marcela Diaz

Möt Valentina
För er som inte vet så är jag Ambassadör för Panasonic Lumix, vilket gör att jag ibland arbetar lite extra på event och mässor tillsammans med dem. Jag använder dessutom bara Lumix kameror, såklart! Och älskar det! 
För en månad sedan, ganska exakt, fick jag dessutom ansvara för @Lumixnordic kontot på instagram, under en veckas tid. Jag skrev om och visade upp mycket foton från kampsporten, men även annat jag älskar att fotografera. Och en dag var tanken att jag skulle livesända en fotografering med kvinnliga fighters. Tyvärr blev det ltie stressigt, vilket gjorde att jag inte hann livesända, MEN! Jag fick fantastiska foton på dessa häftiga och underbara fighters. 
Och här har ni en av kvinnorna jag fotograferade. Valentina, grym ung kvinna! Och en av dem som faktiskt sett till att jag skriver här idag, att jag startade upp denna blogg. Vi lärde känna varandra på gymmet, hade lite småkontakt till en början, men numera har det blivit oftare och vi var i somras och såg Ziggy Marley tillsammans. Härlig och otroligt omtänksam tjej, peppar mig till tusen med denna blogg också, haha! 
Vilken är eran favorit, två kopior men en i svartvitt och en i färg?! 
Enjoy och ha en fantastiskt fortsatt fin dag! 
Puss 
Marcela