Marcela Diaz

Skön kväll i Göteborg och härlig hotellnatt
Sitter på tåget nu, snart hemma i Stockholm igen. Och oj vad jag ska lägga mig i soffan och slumra lite när jag kommer hem, haha. Är sååå galet trött! 
Kom till Göteborg sent igårkväll, eller jaa, jag hade väl checkat in på rummet runt 21.00. Bokade ett rum till rimligt pris efter att jag pratat med Staffan på vilken nivå en kunde lägga sig på vid hotellbokning, och när jag kommer fram får jag reda på att det är en av de mysigaste sviterna hotellet har att erbjuda. Thaaank you! Och oj vad jag trivdes bra. Hade ett fantastiskt samtal med en grym receptionist, all cred till henne. Hon var toppen och serviceminded ut i fingerspetsarna, något jag själv älskar då jag själv är det och alltid arbetat inom service. 
Och jag är såå himla nöjd med rummet också. Länge sedan jag sov i en stor säng, däckade direkt när jag la mig (efter middag ute såklart!). Passade även på att ta ett varmt härligt bad, MED TV!! innan jag gick och la mig, avslappnande och skönt efter en längre tågresa. Och neej jag har inte badat på evigheter då jag inte ägt ett badkar sedan jag bodde hemma. Då kan ni tänka er vad jag njöt kanske? 
Tack Scandic Crown för att ni städade bort alla spöken. haha. 
Alltid med min lilla kamera med mig.