Marcela Diaz

Ett besök på Wagamama
Jag och Albin älskar mat, och då måste jag verkligen understryka att vi äääääälskar mat! Där av mitt stora intresse för träning. Hade inte levt speciellt hälsosamt i längden om jag ätit de mängder mat jag gärna gör, utan att träna så hårt. Speciellt inte heller då både fetma och diabetes finns/har funnits i familjen. 
Och denna helg hade jag och Albin bestämt att vi skulle ut och äta, heeela helgen! Ooohoj! Och äta av blev det. 
I fredags besökt vi Dog Food INC, recension kommer i ett annat inlägg, bilder på telefonen. Men i lördags, blev det en STOR lunch på Wagamama. Har fått så mycket tips om denna restaurang, speciellt när det gäller deras Ramen. (däremot blev det ingen ramen) . Så nu tog vi oss dit och daamn så gott allt var! Vi tog och delade på sju rätter totalt, eller om det var åtta, ska jag vara ärlig minns jag inte riktigt då det bara kom in mer och mer mat. Testade en av deras fantastiska juicer som de färskpressar på beställning, också otroligt god. 
Chili squid + fried duck gyozo
Steam buns with BBQ & fried pork, Edamame + Positive Juice
Steam buns igen med BBQ biff
Teriyaki biff
Friterad kyckling med gooood sås! 
 
Så har ni möjlighet, go go go! 
 
Smaklig spis
Marcela