Marcela Diaz

Det viktiga är ATT man tränar..
Jag försöker intala mig det idag iallafall. För ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.. Har sett fram emot träningen hela dagen, verkligen försökt peppa upp mig lite extra då de tekniska passen tar mycket energi, men jag älskar varje minut av dem och det är inte mycket som slår den där känslan när man dryper av svett och kroppen ömmar lite.. Den är faktiskt helt fantastisk!
Sedan har jag en vän jag oftast kör med, Linnéa, och vi är faktiskt grymma ihop! Samma längd, otroligt snabba och vi har tränat oss bra tillsammans. Ett bra par med andra ord.
Tyvärr var hon inte där idag, och jaa.. Passet blev inte riktigt som jag tänkt mig och jag fick heller inte uppleva den där känslan som jag gärna eftersträvar från ett boxningspass. Och jag har känt mig frustrerad och irriterad hela kvällen pga detta.. Kanske larvigt men sant. Men det är bara att släppa och ta igen det till nästa gång. Däremot blir det tyvärr ingen sparring för mig imorgon, ska iof hitta på annat skoj med jobbet, så det är rätt okej.
Men ååh vad jag längtar till kommande träningspass. Räknar med en löprunda på torsdag, fys och säck fredag, sparring lördag och styrka söndag. Då kan jag nog känns mig nöjd över veckan. 
Nu måste jag sova, så god natt på er och Sov så gott 💋

Marcela