Marcela Diaz

Frånvaro och meal prep
Ursäkta min frånvaro, kära vänner. Men livet kom i vägen och jag har jobbat väldigt mycket. Känns knappt som jag hunnit med träningen heller. Men det viktiga där är inte HUR mycket jag tränar, utan ATT jag gör det.

Och på fredag kliver vi på semestern! Äntligen!

Gårdagen spenderades därför med att kolla på resor, men även meal preppa! Efter timmar av planering och resejakt, storhandling och sedan en 8 km löprunda med vovve, så orkade vi bara med två rätter. Hade tänkt laga alla tre, men den tredje får vänta till senare i veckan. 


Rätterna blev schnitzel med färskpotatis och dill, samt sesamkyckling med nudlar och kål. (ja det finns en liten dressing till detta). Genererade i 11 matlådor + varsin portion under kvällen. Skönt att kunna lägga fokus på träning och hund och annat mysigt, istället för matlagning och disk! Och tre rätter med frukost landade på ca 800 kr under gårdagens handling.

Hoppas ni haft en fin midsommarhelg och att ni får en fantastisk vecka! 

Kram
Marcela