Marcela Diaz

Ziggy Marley i sommarvärmen
Jag trodde ärligt talat att jag skulle ha mer tid till att blogga under semestern, men det blev inte riktigt så. Jag gillar rutiner och det är något jag kanske saknat under semestern. Man äter inte på samma sätt t.ex. vilket gör att jag inte har så mycket att skriva om. Sedan har jag levt, jag har levt i nuet och befunnit mig i nuet. Då har jag inte tid att sitta här! 
 
 
Men nog om det. Här har ni lite foton jag tog i fredags på Gröna Lund. En fantastisk eftermiddag med Valentina och Albin. Så roligt, jag och Valentina tränade ihop för ca två år sedan på gymmet, BJJ. Sedan dess har vi skrivit med varandra via sociala medier, men aldrig riktigt umgåtts. Och i fredags delade vi en fantastisk kväll ihop. Med mycket prat, fantastisk musik och härlig stämning. Peppande och varma ord från Ziggy, om att leva livet positivt. Precis min filosofi, och nu tänker jag leva än mer på det. 
 
Alla bilder är tagna med Panasonic Lumix gx800, Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8